upgrade z /test i po galeonie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 1 Lip 2002, 21:04:45 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> writes:

> A nie zainstalowałeś przypadkiem GConf2 podczas tego massive update? BO
> jeżeli tak, to musisz zmienić ścieżki w /etc/X11/GNOME2/gconf/path by
> zamiast na GNOME2 wskazywały na GNOME

Ano zainstalowałem.
Dzięki za radę.

O co tu chodzi? Przecież gconf to zwykła biblioteka.
Mam obecnie oba GConf i GConf2. Rozumiem że galeon zaczął korzystać
z nowego zamiast ze starego jak dawniej. W jaki sposób i dlaczego?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)