upgrade z /test i po galeonie

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 1 Lip 2002, 21:41:57 CEST

On 01 Jul 2002 21:04:45 +0200
klakier w pld.org.pl (Rafał Kleger-Rudomin) wrote:

> O co tu chodzi? Przecież gconf to zwykła biblioteka.
> Mam obecnie oba GConf i GConf2. Rozumiem że galeon zaczął korzystać
> z nowego zamiast ze starego jak dawniej. W jaki sposób i dlaczego?

To dosyć proste, ze względu na to, że GConf2 jest kompatybilny wstecz z
GConf1 więc, zamiast daemona gconfa starego, startuje daemon gconfa
nowego który jednak szuka wszystkich danych konfiguracyjnych w nowej
lokacji. Wystarczy więc wskazać mu gdzie powinien ich szukać i po
sprawie, jest to zresztą rozwizanie umieszczone gdzieś na stronie
autorów GConfa :-))

            Pozdrawiam
                   Artur