SPECS: syslog-ng.spec 1.62->1.63 [gotar]

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 2 Lip 2002, 11:37:53 CEST

Dnia 02 lip o godzinie 07:35:19 +0200, Marcin Bohosiewicz napisał(a):
> [...]
(...)

> Nie o to chodzi, a o to czym jest changelog.
> Zrob sobie cvs log pakiet.spec i popatrz, ze jest tam... wlasnie
> changelog. I tego zadne poprawianie w specu nie zmieni.

No i dobrze, ja "cvs log" prawie nie oglądam, a spece tak.

> Wiec zakladajac, ze changelog w specu jest po to by nie
> trzeba bylo siegac do CVS przy byle potrzebie sprawdzenia
> historii rozwoju speca, dobrze by bylo by on i to co jest
> w cvs log sie zgadzalo. Stad ten zakaz.

Nie widzę korzyści płynących ze zgadzania się logów co do literki.
"Dobrze by było" mnie nie przekonuje, utrata integralności jest żadna,
a mamy poprawę estetyki.

> ...moze co cvs ci regenerowac calego changeloga z cvs ?

Chodziło mi o to (w kontekście niedawnej awantury o "poprawianie"
wulgaryzmów), że jak ktoś chce dochodzić nienaruszalności swoich wpisów
do changeloga, to niech sobie przeczyta GPL.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --