SPECS: syslog-ng.spec 1.62->1.63 [gotar]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 2 Lip 2002, 12:13:12 CEST

On Tue, 2 Jul 2002, Bartosz Jakubski wrote:

> (...)

> No i dobrze, ja "cvs log" prawie nie oglądam, a spece tak.
A wlasnie to jest wiarygodne zrodlo informacji o zmianach w specu.
Jest jeszcze inne przyjemne polecenie cvs diff, ktore robi diffa
miedzy wskazana rev speca a aktulana - bardzo przyjemne i mowiace
wiecej niz komentarz z changeloga, ktory jako ze ma byc angielsku ;>
czesto konczy sie na "fixed", "typo", "cosmetics", "updated to" itp.

> Nie widzę korzyści płynących ze zgadzania się logów co do literki.
> "Dobrze by było" mnie nie przekonuje, utrata integralności jest żadna,
> a mamy poprawę estetyki.
Czegos co zwykly uzytkownik PLD nawet nie zobaczy :>

> Chodziło mi o to (w kontekście niedawnej awantury o "poprawianie"
> wulgaryzmów), że jak ktoś chce dochodzić nienaruszalności swoich wpisów
> do changeloga, to niech sobie przeczyta GPL.

Zaproponowalem Tomkowi na ircu dwa wyjscia dot. changelogow,
ale uznal ze to w tej chwili (przy stosowaniu sie developerow do
zakazu zmian w cahnegelogach) za zbedna strate czasu.
Owe pomysly sa to (do zastosowania jest jeden z nich, nie oba):

1. regeneracja  _calego_ changeloga z cvs log przy kazdym cvs commit,
czyli obojetnie co ktos tam poprawi to CVS i tak wrzuci to co wynika
z cvs log dla danego speca.

2. usuniecie z repo changelogow ze specow i doklejanie ich z cvs log
do speca dopiero na etapie budowania pakietu przez buildery.

Pomyslow jest wiele, ale i tak najwazniejsze jest okreslenie
czym tak naprawde ma byc changelog i do czego ma sluzyc.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-