SPECS: zebra-xs26.spec 1.6->1.7 [undefine]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 2 Lip 2002, 19:38:18 CEST

On Tue, Jul 02, 2002 at 07:18:45PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Na razie nie puszczałem zebra-xs26 na buildery. Słyszałem że w zebzre są
> jakeiś zastojów w developmencie i czy powyższe to jakis fork.
Wygląda na to, że tak. A nawet bardziej wygląda to na jakieś niezależne
releasy tego co się dzieje w CVS zebry (skąd ostatni oficjalny release
był przed rokiem).

> ? Jzeli
> lepiej rozwiniety to czy nie lepiej byłoby wywalić zebrę i na to miejsce
> wsadzić tylko zebra-xs26 ?
Trudno na razie ocenić, czy lepiej rozwinięty. Ja bym zostawił oba
pakiety, z obsoletes nawzajem. Dobrze, żeby zebra-xs26 było podzielone
podobnie do zebra.
Od razu zastrzegam, że nie mam czasu, żeby samemu się tym zająć :-(

Pozdrowienia,
        Jacek