SPECS: zebra-xs26.spec 1.6->1.7 [undefine]

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 2 Lip 2002, 21:05:43 CEST

On Tue, Jul 02, 2002 at 07:18:45PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Na razie nie puszczałem zebra-xs26 na buildery. Słyszałem że w zebzre są
> jakeiś zastojów w developmencie i czy powyższe to jakis fork ? Jzeli
> lepiej rozwiniety to czy nie lepiej byłoby wywalić zebrę i na to miejsce
> wsadzić tylko zebra-xs26 ?
z tego co się orientuję:
zebra(ta z zebra.org) jest w zastoju i nikt tego nie rusza.
xs26 zrobił forka zebry(zebra-xs26) przystosowując go "nieco" do swoich
potrzeb.

To przystosowanie polega głównie na tym że nie ma już(o ile się nie
mylę) obsługi ipv4 w zebrze z xs26. za to ipv6 chodzi o wiele lepiej.
czyli wywalać nie można(bo nie ma ipv4). Można co najwyżej robić osobny
pakiet. To co jest niby u mnie jakoś działa... chociaż spec wymagałby
lekkiego doczyszczenia.