zmiany w changelog-u

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 3 Lip 2002, 15:11:51 CEST

Dnia 03 lip o godzinie 12:02:50 +0200, wrobell napisał(a):

> Jak to sobie wyobrażasz? Uważasz, że możesz zmienić informację
> o tym co zostało zmienione w programie przez jednego z autorów?
> Myślisz, że możesz ją usunąć albo zmodyfikować na całkowicie inną?

Jeśli stara była np. zupełnie bez sensu, błędna, coś się zupełnie
autorowi pomyliło, to czemu nie? Czemu nie poprawiać literówek?
Nie podajesz dowodów na nienaruszalność changelogów.

> A co Tobie do tego? Nie ty pisałeś tego changeloga. Autor zmian chce by
> tak a nie inaczej changelog wyglądał. Jego prawo, nic Tobie do tego.

Jeśli chce bronić swoich praw autorskich, to niech nie umieszcza swoich
wpisów w specach, które są na licencji GPL.

> Nie wiem i nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać.
> Ale jak bym miał zmienić changelog-a pod tym względem, to najpierw
> zapytałbym autora danego wpisu.

> Przekleństwa są pewnym nośnikiem emocjonalnym.

Nośnikiem chamstwa co najwyżej. Jesli ktoś nie potrafi wyrazić emocji
bez wulgaryzmów, to delikatnie mówiąc nie wzbudza on mojej sympatii.

> Czytając dany wpis, wiesz, że ktoś był wkurwiony.

A przecież poznanie stanu emocjonalnego jest powodem, dla którego
przeglądam changelogi, prawda?

Trochę to NTG, a discuss nie subskrybuję, więc jesli ktoś nie chce na
listę, to niech odpowiada na priv.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --