zmiany w changelog-u

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 3 Lip 2002, 15:17:59 CEST

On Wed, Jul 03, 2002 at 03:11:51PM +0200, Bartosz Jakubski wrote:

> No¶nikiem chamstwa co najwy¿ej. Jesli kto¶ nie potrafi wyraziæ emocji
> bez wulgaryzmów, to delikatnie mówi±c nie wzbudza on mojej sympatii.

Wzbudzanie twojej sympati nie jest zadaniem autorow specow. Wiec skancz juz
ta dyskusje i tyle. Proba wychowawnia kogokolwiek kto nie
jest Twoim dzieckiem jest chamstwem znacznie gorszym a do tego sie
sprowadza narzekanie na kurwienie w changelogach.

EOT

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.