[OT] Re: Gzipowanie HTMLi

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 4 Lip 2002, 14:09:02 CEST

Dnia Wed, 3 Jul 2002 21:34:23 +0200
Artur Flinta napisał(a):

>Że pozwolę sobie przypomnieć moją skromną osobę, która dodała jconva
>defaultowego już w wersji 0.7.7, a bcond został jakby jednak ktoś tego
>nie trawił :) Czemu tego bconda wywaliłeś nie mam pojęcia.

Historia tego bconda sięga chyba dużo wcześniejszych wersji. ;) O ile
pamiętam z czasów początków mojej "developerki" to hm...
Było jakoś tak, że bcond był na to (wiadomo, --enable-jconv dawał dużo
więcej kodować) ale na FTP nie było libjconv i jakoś inni byli przeciwko
temu, by ten pakiet się tam znalazł (tłumaczyli się, że jest iconv). Teraz
jak już jest libjconv to można było również domyślnie włączyć --enable-jconv
co też zrobiłem. :)

Mogę się mylić, ale mam wszystkie maile z czasów, gdy zacząłem listę czytać
i się na niej udzielać. :) Sprawdzę może.
O, znalazłem, poszukajcie w archiwum wątku zaczynającego się od listu kloczka:

Subject: Re: Build log: sylpheed-claws.spec
Date: Wed, 20 Feb 2002 12:30:47 +0100 (CET)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!