[OT] Re: Gzipowanie HTMLi

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 4 Lip 2002, 13:14:42 CEST

On Thu, 4 Jul 2002 14:09:02 +0200
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> wrote:

> Historia tego bconda sięga chyba dużo wcześniejszych wersji. ;) O ile
> pamiętam z czasów początków mojej "developerki" to hm...
> Było jakoś tak, że bcond był na to (wiadomo, --enable-jconv dawał dużo
> więcej kodować) ale na FTP nie było libjconv i jakoś inni byli
> przeciwko temu, by ten pakiet się tam znalazł (tłumaczyli się, że jest
> iconv). Teraz jak już jest libjconv to można było również domyślnie
> włączyć --enable-jconv co też zrobiłem. :)

Chyba mnie nie zrozumiałeś :-) Z okazji wersji 0.7.7 zamieniłem bconda z
with na without dzięki czemu domyślnie budowało się z jconvem, natomiast
jak ktoś nie lubi tego to mógł se to wyłączyć. Ty natomiast teraz bconda
wywaliłeś całkowićie i jak przyjdzie jakiś purysta to musi se speca
modyfikować by tego jconva nie było (choć nie wiem co komu przeszkadza
ta biblioteka).

             Artur