[OT] Re: Gzipowanie HTMLi

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 4 Lip 2002, 14:21:30 CEST

Dnia Thu, 4 Jul 2002 13:14:42 +0200
Artur Flinta napisał(a):

>Chyba mnie nie zrozumiałeś :-) Z okazji wersji 0.7.7 zamieniłem bconda z
>with na without dzięki czemu domyślnie budowało się z jconvem, natomiast
>jak ktoś nie lubi tego to mógł se to wyłączyć. Ty natomiast teraz bconda
>wywaliłeś całkowićie i jak przyjdzie jakiś purysta to musi se speca
>modyfikować by tego jconva nie było (choć nie wiem co komu przeszkadza
>ta biblioteka).

Oohh... to rzeczywiście, niezrozumiałem  Cię. No i teraz chyba widzę, że
rzeczywiście, wywalenie bconda to mógłbyć błąd. Gdybym czasem w ciągu dnia
nie cofnął tego to zrób to za mnie, ja maluję balkon właśnie i jutro
wyjeżdżam. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!