xmms.desktop

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 5 Lip 2002, 01:15:55 CEST

Zrobiłem taki mały "fix" w tym pliku. Mianowicie zmieniłem sposób
wywoływania xmmsa, zamiast xmms %F jest samo xmms. Co to daje? Ano, wreszcie
jak sobie z menu wyklikam xmma to mi przy uruchomieniu nie wyświetli
głupiego okna z pytaniem o plik i... NIE SKASUJE PLAYLISTY. Tak, wywałowany
w ten sposób zeruje playlistę (tą, która zostawimy sobie przy wyłączniu
xmmsa).

Można podbić reli puścić na buildery, chyba, że to co zrobiłem jest złe.
Ale IMHO jest bardzo dobre.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!