wxGTK i ldconfig w %post

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 5 Lip 2002, 15:55:40 CEST

On Fri, Jul 05, 2002 at 11:06:01AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Jestem na tropie tego błędu. Wygląda na to, że libwx_gtk-2.3.so.1.0.0
> nie ma zdefiniowenego DT_SONAME.
> Dołożyłem --enable-soname do ./configure i czekam na wynik. Jak będzie
> ok to podobnie postąpię z innymi wx*.spec

Działa. Pozostałe wx*.spec już poprawiłem. Teraz należy przebudować je
oraz wszystkie programy od nich zależne jak np python-wxPython.spec czy
audacity.spec.
Ja nie mam możliwości przebudowania tego dla Ra, więc
mailto:kloczek w pld.org.pl w tej sprawie.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/