PLD-1.0

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 5 Lip 2002, 13:14:57 CEST

Cześć Tomku,
Cześć pld-devel-pl,

kieruję ten list szczególnie do ciebie, bo wiem, że czekasz TYLKO i
WYŁĄCZNIE na moj kernel.
kieruję też ten list na ogólnie dostępną grupę dyskusyjną, bo uważam, że
jest to sprawa publiczna i wszyscy powinni o tym wiedzieć.
Sprawa wygląda tak:

Jajko na platwormę x86 jest od chyba tygodnia gotowe, cały czas przechodzi
testy i wiem, że nie sprawia większych problemów.
Drugą sprawą jest kernel na platwormy inne niż x86 (chodzi mi o ppc i
sparc).
Jajko na ppc ma się dobrze, kończę prawie (chodzi o problem z wykrywaniem
PCI, to juz jest "done", teraz została sprawa z initrd, bo trochę
namieszałem ale też juz kończę), więc góra 2 dni i będzię mozna wydać
również 2.2.21-0.9 na ppc do /test.
Zostaje też jajko na sparc. Problem jest w tym że nie mam na tyle
motywacji aby je zrobić. Zresztą nie mam takiej platwormy a nie lubię
pracować na maszynie oddalonej odemnie o 600km ... bo i jak potem
zrebotować maszynkę i zobaczyć wyniki pracy ??
Wnioskuję więc, aby port na sparc nie mrozić do 1.0, ew bawić się w niego
ale w "nest".
Kolejną sprawą jest testowanie 2.2.21-1.
Jak znam życie napewno podrodze wypadną jakieś dziury, i trzeba będzie
załatać (chodzi o kernel oczywiscie).
Faza testów całego środowiska okołokernelowego i przebudowy będzie
wymagała przebudowania trochę pakietów. Napewno będzie to util-linux, i
całe środowisko kernel-*.spec.

Reasumując jeśli czekasz tylko na mnie z zamknięciem 1.0 (chodzi o fazę
testów 1.0) daj mi 2-3 dni, abym mógł w spokoju zamknąć jajko na ppc i aby
można równocześnie zamrozić 1.0 dla x86 i dla ppc.
Aha, wiem też ze mrożenie na ppc wymagać będzie zrównania pakietów x86 z
ppc, ale o to się Marcin postara (wymuszając to na tobie ;)))
Ok, to na tyle.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)