PLD-1.0

Pią, 5 Lip 2002, 19:40:34 CEST

On Fri, 5 Jul 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Cześć Tomku,
> Cześć pld-devel-pl,
>
> kieruję ten list szczególnie do ciebie, bo wiem, że czekasz TYLKO i
> WYŁĄCZNIE na moj kernel.

Nie tylko. Zamknięcie 1.0 musi sie zgrać z pwiększeniem pzrestzreni
dyskowej na ftp. Bez tego nie ma co zamykać bo nie bedzie co otwirać :)
Powinno sie to wyjaśnić w przeciagu najbliszego tygodnia może dwuch.

> [...]
> załatać (chodzi o kernel oczywiscie).
> Faza testów całego środowiska okołokernelowego i przebudowy będzie
> wymagała przebudowania trochę pakietów. Napewno będzie to util-linux, i
> całe środowisko kernel-*.spec.
>
> Reasumując jeśli czekasz tylko na mnie z zamknięciem 1.0 (chodzi o fazę
> testów 1.0) daj mi 2-3 dni, abym mógł w spokoju zamknąć jajko na ppc i aby
> można równocześnie zamrozić 1.0 dla x86 i dla ppc.
> Aha, wiem też ze mrożenie na ppc wymagać będzie zrównania pakietów x86 z
> ppc, ale o to się Marcin postara (wymuszając to na tobie ;)))

Motto: co nagle to po diable.
Czekaliśmy trzy lata to jeszcze tydzień czy kilka jeszcze dni dłużej nic
istotnego nie zmieni.

W przyszłym tygodniu po za może jeszcze przedpołudniem poniedziałku mnie
nie będzie bo biorę sobie tydzeń urlopu i do następnego poniedziałku rana
mnie nie ma. Do najbliższego poniedziałku dobrze byłoby powykonywać
wszelkie możliwe w ramach zdrowego rozsządku aktualizcje tych pakietów o
których wiadomo że są nowe źródła (zaraz podeślę jeszcze na listę wyciąg
ze swojego wczorajsszego zapuszcznia pldnotify.awk po wszytkich specach).
W niedzielę, a najpóźniej w poniedziałek z rana generowane bendą nowe iso.
Potem bedzie tydzeień czasu na jeszcze dodatkowe szukanie dziury w
całym. Jak przyjadę powinno być jeszcze z kilka dni na uporżadkowanie
tego co zostanie wychwycone pzrez ten tydzień i potem .. finito.
cvs wygląda że po zmianach Jakuba chodzi stabilnie. W razie czego backup
kontak na osobę na PG ZiE która może zaragowaćna jakieś nieprawidłowości
jest przez Marcina czyli mogę w takiej sytuacji zniknąć na pewien czas i
żadna średneij wielkosci katastrofa nie powinna zakłucić biiżących prac.

Dobrze by było żeby wykorzystać ten tydzień i kilka po tym następujących
kilka dni na uzupełnienia i poprawki w zasobach na głównym www. Przez cały
czas brak dobrego tekstu anonsu. Dobzre byłoby przygotować korekty opisów
PLD na freshmeat.mnet i distrowatch.com.
Dobrze byłoby pezygotować także skrypt update który umieściłoby się w
katalogu głównym pierwszego iso który wołały poldka z iso z odpowiodnią
konfiguracją która wykonywałaby update zasobów (to tzreba zrobić jeszcze
do najbliższego generowania iso). Wspominał mi o tym Paweł na
spotkaniu w Wawie i imo jest to na tyle drobny szczegół i watrty tego co
by dawał że można jeszcze to dorobić.
Trzeba też poprawić skrypt generujacy iso tak żeby pierwsze iso to było 1
a nie base (wiecej ludzie z ftp bierze 1 niż base a to znaczy że obecne
schemat nazywania tych plików nie jest dobry/oczywisty/intuicyjny).

Także dzimi .. nie martw się i nie przejmuj się tym co potencjalnie
blokujesz bo niczego nei blokujesz :)
Poprostu śpiesz się .. ale powoli i we właściwym tempie bez niszczenia
niepotzrebne sobie zdrowia dzięki całość PLD i Ty sam będziesz w dobrej
kondycji :) I jeszcze jedno. Skoro pszesz że to co już jest na x86 jest
już gotowe to cały branch dobzre byłoby już przenieść na HEAD i
przygotować w /test do tego kernela wszystkie pakiety z których wyłażą
różne kernel-*.