dokumentacja w gnome2

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Sob, 6 Lip 2002, 20:45:02 CEST

On Sat, 6 Jul 2002 18:34:25 +0200
"Artur Flinta" <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> WItam!

> No jasne, ze nie, bo pliki nie są w usr/share/doc tylko w
> /usr/X11R6/share :-))
>              Artur
heh :) no pewnie
ale w obec tego patrzac na speca nie pasuje mi wartosc zmiennej %{_gtkdocdir}
bo wyglada na to ze wyklada sie na:
%files devel
%defattr(644,root,root,755)
%attr(755,root,root) %{_libdir}/libpanel-applet*.??
%{_gtkdocdir}/panel-applet
%{_includedir}/panel-2.0
%{_pkgconfigdir}/*.pc

thx i pozdrowienia :)