dokumentacja w gnome2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 6 Lip 2002, 23:24:08 CEST

On Sat, Jul 06, 2002 at 08:45:02PM +0200, Robert Kurtys wrote:

> heh :) no pewnie
> ale w obec tego patrzac na speca nie pasuje mi wartosc zmiennej %{_gtkdocdir}
> bo wyglada na to ze wyklada sie na:
> %files devel
> %defattr(644,root,root,755)
> %attr(755,root,root) %{_libdir}/libpanel-applet*.??
> %{_gtkdocdir}/panel-applet

A, bo trzeba było zajrzeć do innych pakietów GNOME2.
Przy %configure zabrakło:

        --enable-gtk-doc \
        --with-html-path=%{_gtkdocdir}

To pierwsze może nie być niezbędne, ale bez drugiego ścieżka do
dokumentów gtk-doc zależy od %{_prefix}, co nie jest dobre.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/