dokumentacja w gnome2

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 8 Lip 2002, 10:41:50 CEST

On Sat, Jul 06, 2002 at 11:24:08PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A, bo trzeba było zajrzeć do innych pakietów GNOME2.
> Przy %configure zabrakło:
>
>         --enable-gtk-doc \
>         --with-html-path=%{_gtkdocdir}
>
> To pierwsze może nie być niezbędne, ale bez drugiego ścieżka do
> dokumentów gtk-doc zależy od %{_prefix}, co nie jest dobre.

Pierwsze włącza przebudowanie dokumentacji, drugie pokazuje gdzie jest
już zainstalowana dokumentacja do której być może będzie odwoływać się
dokumentacja z budowanego pakietu (np dokumentacja gtk+ odwołuje się do
dokumentacji glib).
Aby wymusić miejsce instalacji należy do wywołania make install dołożyć:
HTML_DIR=%{_gtkdocdir}

Mam nadzieje, że teraz już jest wszystko jasne.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/