2.4 pack dla Ra

Czw, 11 Lip 2002, 20:35:37 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> [...]
Szczerze mówiąc nie wiem ale zaraz potestuję jako, że mam już taką możliwość.

> Nie. netfilter dziala prawidlowo w 5.906, z iptables ktore leza u cieciwy.
> Tyle ze Arek nie uznaje kerneli bez newnata, a 5.906 do takich sie zalicza.
Nie uznaję cofania się w rozwoju jeśli chodzi o nest. W przypadku 2.4 pack
dla Ra to lepiej mieć przetestowane rzeczy ale nest to nest i nie pozwolę
na cofanie ,,bo nie działa'' - lepiej namierzyć i poprawić jeśli to rzeczywiście
bład.

ps. newnat jest przeznaczony do włączenia w 2.4.20, ludzie na netfilterowej
liście raportują, że działa im bez problemu.

> Aha, i ten lezacy u cieciwy 5.906 byl budowany na builderze Ra.
> (lezy tez w ra/test, ale bez "przyległości").
Tylko ten problem z releasami pokrywającymi się - ale to się załatwi
jakąś literką w neście jeśli chodzi o kernel.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr