2.4 pack dla Ra

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 12 Lip 2002, 00:03:11 CEST

On 11 Jul 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Szczerze mówiąc nie wiem ale zaraz potestuję jako, że mam już taką możliwość.

Przetestuj. Szczegolnie z proftpd na drugim koncu a z win98 jako klientem
z MSIE 5.5 jako przegladarka.

> Nie uznaję cofania się w rozwoju jeśli chodzi o nest. W przypadku 2.4 pack
> dla Ra to lepiej mieć przetestowane rzeczy ale nest to nest i nie pozwolę
> na cofanie ,,bo nie działa'' - lepiej namierzyć i poprawić jeśli to rzeczywiście
> bład.

nest nestem - to co my z cieciwa robimy ma na celu zorientowanie sie jaka
jest minimalna ilosc niezbednych poprawek na Ra by moc korzystac z kernela
2.4 tam. Chodzi np. o wychwycenie pakietow ktore mimo zlinkowania z
glibcem kompilowanym w otoczeniu "lfsowych" naglowkow dalej nie umieja
sobie poradzic z plikami > 2GB.

> Tylko ten problem z releasami pokrywającymi się - ale to się załatwi
> jakąś literką w neście jeśli chodzi o kernel.

To to wogole jest problem....
Mam nadzieje ze rpm jestes w stanie cos zrobic, by chocby rpm -qi w jakis
sposob pokazywal ze dany pakiet jest z nesta.
Bo niedlugo sie zacznie na users: "z glibcem 2.2.5-16 nie dziala mi
program xxx" i teraz nie bedzie wiadomo o ktory pakiet chodzi....
(z ra/ac czy nest - jak juz 1.0 sie zamknie...)

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-