perl-modules. dzielić czy nie dzielić?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 12 Lip 2002, 16:56:17 CEST

On Fri, Jul 12, 2002 at 04:48:00PM +0200, Hubert depesz Lubaczewski wrote:
> hej
> powstał drobny problem
> w perl-modules (powstałym z perl.spec) jest kilka modułów które są
> rozwijane w miarę niezależnie od samego perla.
> np. CGI czy CPAN.
>
> nie można wywalić ich z perl'a bazowego, ale jednocześnie nie powinno
> się chyba utrudniać upgrade'u do nowych wersji które przychodzą
> oddzielnie.

perl(CGI) od jakiegoś czasu nie ma już w perl.rpm ani perl-modules.rpm
- jest tylko osobno, budowany z perl-CGI.

A inne pakiety, nie wydzielone, a konfliktujące z perlem lub
perl-modules to:
perl-IO
perl-DB_File
perl-File-Spec
perl-Test-Harness

Jest jeszcze konflikt perl-DBD-mysql z perl-Msql-Mysql-modules - zdaje
się, że drugi zawiera pierwszy, tylko nie wiem jak z wersjami.

--
Jakub Bogusz