perl-modules. dzielić czy nie dzielić?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pią, 12 Lip 2002, 17:04:05 CEST

On Fri, Jul 12, 2002 at 04:56:17PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> perl(CGI) od jakiegoś czasu nie ma już w perl.rpm ani perl-modules.rpm
> - jest tylko osobno, budowany z perl-CGI.

przyznaję, że nie wiedziałem, ale nie uważam tego za dobry pomysł.
osoba która ściągnie perl.srpm powinna móc na tym pracować tak jakby
instalowała ze źródeł. to, że my (ja?) chcemy (chcę) mieć nowsze CGI to
moja sprawa. dlatego chciałbym mieć to ładnie podzielone i obleciane bez
wycinania funkcjonalności.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam