ACPI

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 12 Lip 2002, 16:59:24 CEST

Wczoraj spaliła mi się płyta główna więc zmuszony byłem zakupić nowy
sprzęt. W swoje łapki dorwałem MSI K7T266 Pro2-A + Athlon 1.7.
No i nie działa mi ACPI, a konkretnie wyłączanie komputera przyciskiem
(zero reakcji). Po kilku próbach doszedłem do tego, że
cat: /proc/acpi/event: Urządzenie lub zasoby są zajęte

(Z tego 'pliku' acpid bierze informacje o wciśnięciu poweroff na
obudowie)

Czy można się jakoś dowiedzieć co się dzieje z  /proc/acpi/event? Czemu
to jest przyblokowane?

W akcie desperacji ściągnąłem najnowszą łatkę acpi (z wczoraj) na 2.4.18
i nie pomogło.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
- W jaki sposób można otrzymać barbituran sodu ?
- Roztworzyć lalkę Barbie w zasadzie sodowej.