rc-scripts ciagle to samo

Sob, 13 Lip 2002, 15:43:23 CEST

On 13 Jul 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Witam!
>
> Po twardym resecie maszyny nadal zostają niepokasowane lock-i
> skutkiem czego nie podnoszą się niektóre usługi.
>
> Co ciekawsze oglądałem rc.sysinit i jest tam kawałek który powinien
> powinien to robić. A jednak nie działa.
>
> rc-scripts-0.3.1-3

Nie zauwazam tego. Ten kawałek z /etc/rc.d/rc.sysinit to:

for afile in /var/lock/* /var/run/*; do
        if [ -d "$afile" ]; then
                bafile=$(basename $afile)
                [ "$bafile" != "news" -a "$bafile" != "sudo" -a "$bafile" != "mon" ] && rm -f $afile/*
        else
                rm -f $afile
        fi
done

Sprawdź czy nie masz podmontowanego /var w trybie RO.