rc-scripts ciagle to samo

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 14 Lip 2002, 00:50:28 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Nie zauwazam tego. Ten kawałek z /etc/rc.d/rc.sysinit to:
>
> for afile in /var/lock/* /var/run/*; do
>         if [ -d "$afile" ]; then
>                 bafile=$(basename $afile)
>                 [ "$bafile" != "news" -a "$bafile" != "sudo" -a "$bafile" != "mon" ] && rm -f $afile/*
>         else
>                 rm -f $afile
>         fi
> done
>
> Sprawdź czy nie masz podmontowanego /var w trybie RO.

Nie mam osobnego /var, jest na root, a root powinien być już rw
w tym momencie.

Ten kawałek skryptu wydaje się sam w sobie działać poprawnie,
tzn selekcjonuje właściwe pliki do skasowania.

Coż to więc za zagadka?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)