STBR: gnomemm i gtkmm

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 13 Lip 2002, 21:22:34 CEST

Oba pakiety są w nowej wersji i oba powinny pójść na buildery. Gtkmm to jakiś
bugfix, natomiast żeby gnomemma skompilować musiałem pogrzebać w źródłach.
Dlatego też przetestowałem wszystkie spece z BR gnomemm. Wszystko się buduje
oprócz:
- anjuta - wywala się gdzieś na postkompilacji także gnomemm jej najwyraźniej
nie przeszkadza
- gabber - nie przechodzi przez configure, ale zgrepowałem źródła i nie
wygląda na to, żeby mu nowy gnomemm miał przeszkadzać.

Innymi słowy po zbudowaniu gnomemm.spec i gtkmm.spec prosiłbym o
zainstalowanie ich na builderach po czym posłanie:
lyx.spec
radioactive.spec
cdrdao.spec
Tym trzem pakietom już podbiłem release (ze względu na ich brak na ppc). W
najbliższym czasie zajmę się gabberem i anjutą, a jak będą działać to też
rel++ i do pieca.

Marcin pewnie nie będzie czekał na kloczka i powyższą robotę na ppc zrobi
zanim kloczek się za to zabierze :)