2.4 pack dla Ra

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 16 Lip 2002, 16:28:09 CEST

Dnia Tue, 16 Jul 2002 16:01:31 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> napisał(a):

> Tam gdzie budowałeś lub tam gdzie instalowałeś.
> Zależy czy sam pakiet źle się zbudował, czy źle ściągnął / zapisał /
> odczytywał w trakcie instalacji.

Pakiety sciagalem z tego adresu co jest na poczatku tego watku.
Niestety na drugim kompie ponownie sciagnalem i dalej to samo tylko ze
znowu na innym module.
Wiec raczej sypie sie ten ftp.

A tak wogole to jeszcze pytanie, czy te pakiety rozwiazuja problem limitu
2GB dla urzadzen blokowych? Chodzi o narzedzia e2fsprogs, dosfstools
etc...

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic