2.4 pack dla Ra

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 16 Lip 2002, 16:40:56 CEST

On Tue, Jul 16, 2002 at 04:28:09PM +0200, Rafal Dziedzic wrote:

> Pakiety sciagalem z tego adresu co jest na poczatku tego watku.

To akurat dotyczyło głównie przebudowywania opery...

> Niestety na drugim kompie ponownie sciagnalem i dalej to samo tylko ze
> znowu na innym module.
> Wiec raczej sypie sie ten ftp.

A, sam pakiet binarny można sprawdzić przez rpm -K. Dobrze to zrobić,
jeśli się coś sypie przy instalowaniu.

> A tak wogole to jeszcze pytanie, czy te pakiety rozwiazuja problem limitu
> 2GB dla urzadzen blokowych? Chodzi o narzedzia e2fsprogs, dosfstools
> etc...

IIRC w samym jądrze 2.4.18 z nesta była odpowiednia poprawka.
Czy weszła do tego nie jestem pewien, ale nie widzę powodu żeby nie.

Inna rzecz to obsługa LFS (plików > 2GB) - żeby to działało, wszystkie
narzędzia obsługujące duże pliki (fileutils, textutils, tar, mc, ...,
...) muszą być przekompilowane w obecności glibc-devel zbudowanego na
nagłówkach jądra 2.4...

--
Jakub Bogusz