2.4 pack dla Ra

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Śro, 17 Lip 2002, 01:23:12 CEST

On Tue 16. July 2002 16:28, Rafal Dziedzic wrote:
> Pakiety sciagalem z tego adresu co jest na poczatku tego watku.
> Niestety na drugim kompie ponownie sciagnalem i dalej to samo tylko ze
> znowu na innym module.
> Wiec raczej sypie sie ten ftp.

Chyba tak. Mam ten sam problem. I to nie tylko z pakietami kernela.

kernel:
błąd: unpacking of archive failed na pliku
/lib/modules/2.4.18-5.906/kernel/drivers/char/ftape/lowlevel/ftape.o: cpio:
MD5 sum mismatch

kernel-includes:
błąd: unpacking of archive failed na pliku
/usr/src/linux-2.4.18/include/asm-ppc/dbdma.h: cpio: MD5 sum mismatch

glibc:
błąd: unpacking of archive failed na pliku /sbin/ldconfig: cpio: MD5 sum
mismatch

glibc-devel:
błąd: unpacking of archive failed na pliku /usr/include/tar.h: cpio: MD5 sum
mismatch

Większość plików ściągnęła się źle :(

Pozdrawiam,
--