Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 17 Lip 2002, 08:42:54 CEST

On Tue, 16 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> A nikt mnie nie zabije jak coś spieprzę?

No co ty. Najwyżej stracisz RW ;)

A tak zupełnie poważnie zawsze zamiast testować na żywym organizmie możesz
"sklonować" logdiff.pl na np. logdiff2.pl i ten rozgrzebac, a testować na
module test. W razie powodzenia włączysz zmiany do logdiff.pl i voila.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)