Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 17 Lip 2002, 09:31:44 CEST

On Wed, 17 Jul 2002, Tomasz Trojanowski wrote:

> No co ty. Najwyżej stracisz RW ;)
>
> A tak zupełnie poważnie zawsze zamiast testować na żywym organizmie możesz
> "sklonować" logdiff.pl na np. logdiff2.pl i ten rozgrzebac, a testować na
> module test. W razie powodzenia włączysz zmiany do logdiff.pl i voila.

I moze ktos by wreszcie wylaczyl ten pythonowy skrypt
z tych kilku modulow co jeszcze zostal?

Ten perlowy jest OK, nie wrzuca nazwisk z gecosa do From: tylko CVS PLD
(latwiej sie filtry pisze), diffy ladnie generuje, radzi sobie
z wieloplikowymi commitami itd.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-