Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 17 Lip 2002, 14:38:56 CEST

On Wed, Jul 17, 2002 at 08:35:43AM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:

> Można by usunąć. Prawde powiedziawszy juz o tym myślałem, bo informacja o
> rel w temacie listu niewiele wnosi, wrecz nawet trochę zaciemnia. Można by
> zamiast tego wrzucić informację o ewentualnej nazwie brancha
>
> Zamiast:
>
> SOURCES: hddtemp-types.patch NONE->1.1 [marcus]
>
> byłoby
>
> SOURCES: hddtemp-types.patch (HEAD) [marcus]
>
> A info o rel można przenieść do treści listu.

Ja używam pola o zmianie wersji używam, żeby znaleźć nowe spece
(/SPECS.*NONE<CR>). Więc może dobrze byłoby jakoś pokazać, w commitlogu,
że jest to nowy plik?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h