Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 17 Lip 2002, 08:35:43 CEST

On Tue, 16 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak sobie oglądam powątkowane listy w folderze w pine w fancy threading i
> wydaje mi się że wartoby pominąć w Subject info o zmieniających się $Rel:$
> plików. Dzieki temu po tego typu modyfikacji pliki taki grupowane byłyby
> w wątki co IMHO zwiększałoby czytelność tego typu informacji o ile ktoś
> używałby wątkowania.

Można by usunąć. Prawde powiedziawszy juz o tym myślałem, bo informacja o
rel w temacie listu niewiele wnosi, wrecz nawet trochę zaciemnia. Można by
zamiast tego wrzucić informację o ewentualnej nazwie brancha

Zamiast:

SOURCES: hddtemp-types.patch NONE->1.1 [marcus]

byłoby

SOURCES: hddtemp-types.patch (HEAD) [marcus]

A info o rel można przenieść do treści listu.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)