Biblioteka libapreq.

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 19 Lip 2002, 11:34:19 CEST

[[ Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> ]]:
[...]
> później zrobić któregoś z "make install".  Jedyne rozwiązanie, jakie
> widzę, to rezygnacja z %build lub %install i wrzucenie wszystkiego do
> jednej sekcji.

Znalazłem (paskudne) obejście: rozpakowywanie do dwóch katalogów.

> Jak wygląda PLD-way zrobienia tego?

Nikt nie skomentował, więc dodałem libapreq.spec z rel=0 i obsoletes:
perl-libapreq (tworzy jeden pakiet ze wszystkim), oraz poprawiłem
perl-libapreq.spec.  Jeśli nie będzie sprzeciwów, wywalę ten drugi
i podbiję release pierwszego.

To _jest_ obskurne rozwiązanie, ale:

a) nie widzę lepszego (chyba, żeby dwa spece: libapreq.spec z
   dla C i perl-libapreq.spec dla Perla)
b) to bardzo mało popularny pakiet.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>