Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Śro, 17 Lip 2002, 23:14:01 CEST

On Wed, 17 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> No to się chyba zaraz okaże ;( Cały czas mam locka w module test,
> chociaż tak naprawdę to tylko skopiowałem loggera pod nową nazwę i
> zmieniłem w loginfo tak żeby używał kopii...

Ten lock tkwił tam od 5tego czerwca :>
Sciagnięte.

> Aha. I jest jeszcze jeden problem: commity wielu plików. Można dać wiele
> References, ale Message-ID może być tylko jedno...

Wiem że to zwiększyłoby ilość listów ale może by generować tyle commit
listów ile plików ?
Możnaby ewentualnie robić dwa rodzanie commit list: w rozbijaniem na pliki
i nie.