Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 18 Lip 2002, 00:07:34 CEST

On Wed, 17 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ten lock tkwił tam od 5tego czerwca :>
> Sciagnięte.

Widać jak z test korzystamy :)

> Wiem że to zwiększyłoby ilość listów ale może by generować tyle commit
> listów ile plików ?

hmmm.... tylko po to, żeby wątkowanie ładnie chodziło? Marny powód....

> Możnaby ewentualnie robić dwa rodzanie commit list: w rozbijaniem na pliki
> i nie.

Bleee.... to nie warte chyba zachodu

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...