KDE3-pack

Czw, 18 Lip 2002, 09:20:27 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Bartek Szady wrote:

>                                  KDE3-Pack (p okazalo sie byc duza litera)

> Ktorym gcc kompilowales?
> Moja proba kompolacji qt-3.0.4 zakonczyla sie wysypaniem kompilatora (gcc
> z RA)

Oj to coś nie tak jest u Cibie bo w /test na ftp leży qt 3.0.4
skompilowane na wszystkie obecne architektóry i jest tam jest wszedzie gcc
2.95.x.
Co do kompilatora to z C++ 2.95.x wiadomo że na pewno bendą kłopoty tylko
raczej na AXP (już przy samym KDE).

Co do przejścia na nowe KDE to decyzja nie należy stricte tylko do mnie.
W tej chwili widże ze jest to juz w miar gortowe i mozanby próbować
kumulować pakiety w /test. To czego chciałbym uniknąć to dawanai wsparcia
do qt 2.x/kde 2.x żeby nie bawić się w dawanie pakeitów do back compat.
Z tych programów króre zostały wymienione jako nie budujace się jeszcze
trzeaby do podjęcia dobrej decyzji czy szykować takowe czy nie tzrebaby
zorientować się które projekty sa martwe i raczje nie maja szans na to
żeby dorobic się portów pod qt 3.x/kde 3.x.
Po czymś takim bedzie wiadomo czy można spróbować si zdecydować li tylko
na wspieranie qt 2.x/kde 2.x co IMHO z punktu prowadzenai całosci zasonbów
na dłuższą mete byłoby najwygodniejsze.

A to że kilka pakietów przy tej okazji wypadnie ? no cóż mamy ich tak dużo
że kilak mniej tym razem nie zrobi tu duzej różnicy :)
Kwestia raczje w tym na ile sa to rzeczy używane obecnie przez
kogokolwiek, a na ile są to rzeczy które tylko nieako wpadły w to co mamy
w repo.

Przed skompletowaniem powyższych informacji dobzre (choć nie koniecznie)
byłoby mieć skompletowane testy na pozostałych architektórach. Na sparc
juz coś zaczałem i mam o tyle dobrą sytuacje że wczęniej nie miałem tam
wogóle qt i kde więc dzieje sie to niejako na czysto.

Jszcze co do wątku to przy okazji niejako odpowim Michałowi na wycięcie
makr z arts.spec. Chodzi o to że to co zrobiłem wynikało bardziej z
estetycznego podejścia niż praktycznego i upierać się nie bendę żeby to
powróciło o ile mozę być jeszcze przydatne.
W wersji finalnej tego typu makr mogłoby IMHO nie być .. :)