KDE3-pack

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 18 Lip 2002, 11:49:30 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Oj to coś nie tak jest u Cibie bo w /test na ftp leży qt 3.0.4
> skompilowane na wszystkie obecne architektóry i jest tam jest wszedzie
> gcc 2.95.x.

Ja to umieściłem w pack'u, żeby dać rzeczy, które na pewno się budują i
dają się razem zainstalować. I działają, przynajmniej mi - trzeba
sprawdzić czy innym też :)

> Co do przejścia na nowe KDE to decyzja nie należy stricte tylko do mnie.
> W tej chwili widże ze jest to juz w miar gortowe i mozanby próbować
> kumulować pakiety w /test.

a jak to chcesz zrobić??
qt-devel-3 gryzą się qt2-devel...

> [...]
> które projekty sa martwe i raczje nie maja szans na to żeby dorobic się
> portów pod qt 3.x/kde 3.x. Po czymś takim bedzie wiadomo czy można
> spróbować si zdecydować li tylko na wspieranie qt 2.x/kde 2.x co IMHO z
> punktu prowadzenai całosci zasonbów na dłuższą mete byłoby
> najwygodniejsze. A to że kilka pakietów przy tej okazji wypadnie ? no
> cóż mamy ich tak dużo że kilak mniej tym razem nie zrobi tu duzej
> różnicy :) Kwestia raczje w tym na ile sa to rzeczy używane obecnie
> przez kogokolwiek, a na ile są to rzeczy które tylko nieako wpadły w to

Nie.
Jest wiele użytecznych aplikacji pod qt2, które mi np. teraz spokojnie
chodzą na KDE3. Przykład? qcad. Nie buduje się pod qt-3, a działa i jest
potrzebny.

I takich aplikacji znajdziesz dziesiątki...

Wywalanie qt2 to jest baaaardzo zły pomysł. _Conajmniej_ w supported to
powinno się znaleźć. Szczególnie, że obie biblioteki śmiało mogą być
razem. Nie mogą być devele, ale to inna bajka - wystarczy, że rzeczy
zależne od qt2 też wylądują w supported.
A, że nieestetyczne - trudno. Ważne, że działa i jest _użyteczne_ .

No - fajnie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...