2.2.21-1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 19 Lip 2002, 16:34:31 CEST

Niedawno zmieniłem na jednej maszynie na ten kernel. I od tego czasu mam
problemy.
O zawieszeniu się po użyciu hddterm już pisałem. Po restarcie ta sama
operacja poszła bez najmniejszego problemu.

Dzisiaj znowu zaliczyłem zwis. Tym razem miałem cały ekran kernel is
unable to handle virtual request at adress cośtam i na dole oops.

Niestety nie trafiło to w logi, a spieszyło mi się (maszyna leżała dłuższy
czas) i nie zanotowałem.
SysRq chodziło normalnie.

Nie jestem pewien czy to nie był efekt przegrzania maszyny, bo mogło się
tak zdarzyć.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...