lyx

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 19 Lip 2002, 17:12:56 CEST

Dnia Fri, 19 Jul 2002 15:11:05 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Andrzej Krzysztofowicz
<ankry w green.mif.pg.gda.pl> > napisała:

> Po dzisiejszym upgrejdzie lyx zaczal wymagac nowej biblioteki:
>
> # rpm -q --whatrequires Aiksaurus
> lyx-1.2.0-2
>
> Nie zauwazylem w changelogu informacji, dlaczego wsparcie to zostalo
> wlaczone. Jest to o tyle dziwne, ze nie ma w lyx.spec BR: Aiksaurus-devel...
> Czyzby sposob budowania lyksa zalezal od konfiguracji buildera ?
>
> Any comments?

też to zauważyłem i jest to mocno zaskakujące - bo poprzednią wersję miałem
budowaną u siebie i nie było nic o Aiksariusie....

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |