Biblioteka libapreq.

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 19 Lip 2002, 21:51:11 CEST

[[ Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> ]]:
> On Fri, 19 Jul 2002, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Nie używaj rel=0.

Bo?

Jak inaczej oznaczyć, że pakiet nie jest przeznaczony na buildery / ma
niepewną sytuację?

> Co w nim złego?

Chodzi Ci o rozwiązanie, które określiłem jako obskurne (aktualne), czy
to z dwoma specami?  Jeśli 1), to zajrzyj do aktualnego libapreq.spec.
Jeśli 2): nie pisałem, że coś złego, tylko jakoś mi to estetycznie nie
pasuje.

W każdym razie, wynik głosowania: {mnie to nie sprawia różnicy, Twoje
zdanie jest bliżej nieokreślone, Artur za} => 1:0 za zmianą na dwa spece.
Jutro powinno być w CVS.

> nie ma znaczenia.

Dyskusyjne, ale nie chce mi się polemizować... ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]