szeregowa konsola

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 22 Lip 2002, 08:59:43 CEST

On Sun, Jul 21, 2002 at 07:57:50PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> problem jest taki: szeregowa konsola w lilo.conf:
> serial=0,57600n8 oraz append="console=tty0 console=ttyS0,57600n8"
>
> Na konsoli szeregowej dostaję wszystkie komunikaty
> kernela oraz wszystkie mesgi wysyłane przez rc-scripts.
Też zaobserwowałem ten problem.

> Problem występuje zarówno na 2.2.20 jak i 2.4.18 (tylko
> te testowałem).
U mnie tak się zachowują wszystkie 2.2 i 2.4 z PLD których używałem
(a nie było tego mało).

Już po prostu się z tym pogodziłem. Praktycznie całą obsługę systemu
mam przez konsole szeregową (jak ssh jest niedostępne), więc mi wisi
co na ekranie widać.

> Z kolei jedna osoba na irc mówi mi, że u niego to działa tj.
> dostaje komunikaty rc-scripts zarówno na konsoli szeregowej
> jak i monitorze z tym, że używa on nie-PLDowego jajka.
Ciekawe. kernel waniliowy, czy może z jakiejś dystrybucji która
to poprawia?

Pozdrowienia,
	Jacek