szeregowa konsola

Pon, 22 Lip 2002, 11:22:12 CEST

Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> writes:

> Ciekawe. kernel waniliowy, czy może z jakiejś dystrybucji która
> to poprawia?
Nistety osobnik wprowadził siebie i mnie w błąd. U niego też
jest ten problem (testował również na Debianowym jajku).

> 	Jacek

ps. zanosi się na łatanie kernela i męczenie lkmla
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr