PHP - XSLT i LDAP

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 22 Lip 2002, 21:03:57 CEST

On Sat, Jul 20, 2002 at 03:13:27PM +0200, Leszek Krupiński wrote:

> (...)
>
> Zrobiłem trochę więcej testów i wyszło na to, że są 2 pary pakietów
> które się wzajemnie wykluczają - jak są oba to jest błąd, jak jest jeden
> z nich to jest wszystko OK (przynajmniej u mnie).
>
> Jak jest włączone XSLT i msession to wyświetla się komunikat (nawet jak
> IMAP jest wyłączony):

> A jak IMAP i LDAP to:

Masz wszystkie pakiety (nie tylko samo php, ale wszystkie biblioteki
używane przez moduły) aktualne z PLD?
Takie błędy świadczą najprawdopodobniej o pogryzieniu się dwóch
oddzielnych instancji biblioteki libltdl.
W pakietach dystrybucyjnych już nie powinno być takich konfliktów...

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/