PHP - XSLT i LDAP

Leszek Krupiński leszek w php.net
Pon, 22 Lip 2002, 23:58:17 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8805.0, Jakub Bogusz reports:

> Masz wszystkie pakiety (nie tylko samo php, ale wszystkie biblioteki
> używane przez moduły) aktualne z PLD?

Raczej tak. Na co konkretnie zwrócić uwagę? Jadę na modemie i nie mogę
sobie pozwolić na upgrade wszystkiego...

Pozdrawiam

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]