php + pcntl, the final frontier

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Pon, 22 Lip 2002, 21:37:27 CEST

witam

> Dlatego moduł nie jest domyślnie budowany.
> Poza tym wtedy nie było mechanizmu do używania innego zestawu modułów
> dla cgi i apache, a pcntl nie można używać z serwerem WWW (apache nawet
> nie wstaje - SEGV).
> Teraz brakuje jeszcze obsługi php-${SAPI}.ini w php-module-install.

rozwiązałem to prościej -- zahaszowałem pcntl.so w php.ini i włączam
explicite w tych skryptach, w których potrzebuję
(sposób podał ktoś na jakiejś liście, jako rozwiązanie dla konfliktujących
modułów z cvs i okolic)

> Podeślij - jeżeli jest to zrobione porządnie, to można dodać do speca.
> Czasami trzeba przebudować php z jakąś bazą danych i instalowanie
> kilkudziesięciu -develi jest denerwujące.

ano dokładnie dlatego to zrobiłem
(poślę na priva)

> Nie próbowałem.
> Jest jeszcze SAPI cli - chyba do rzeczy czysto skryptowych, nie
> związanych z CGI - ale nie wiem czym dokładnie różni się od cgi.

nie wyrzuca nagłówka http, nie czyta części ustawień php.ini/ustawia je
na sztywno aby miało to sens w środowisku shella (na przykład phpinfo()
i błędy są bez tagów html)
coś w stylu przyjęcia do wiadomości, że php używa się w charakterze
perla/awka etc. (;

problem z budowaniem php-cgi jest taki:
potrafię zrobić bcond _without_cgi, nie potrafię zrobić bconda
_without_apache -- gdzieś za dużo w specu wycinam i libtoolowi(?)
,,brakuje symboli''
daltego zgaduję, że z _with_cli & _without_apache wyszłoby mi podobnie
(;

przem.

--
If it be your will / If there is a choice / Let the rivers fill
Let the hills rejoice  /  Let your mercy spill  /  On all these