KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 22 Lip 2002, 22:36:58 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Widze że są pewne kłopoty ..

??? jaśniej proszę...

> Arek na ircu gada o gcc 3. Ty o KDE 3.

no i dobrze - trzeba się posuwać do przodu, a nie stać w miejscu...

> Obydwoje coś wiecie. Coś robicie. Ani jeden pary z ust nie puści i myśli
> że dla reszty wszystko jest zupełnie oczywiste :>
> Może w takim razie zaczniemy wogóle romawiać ?
> Co do KDE3 to rozmawiałem z tym jak na razie tylko z blusem. Mówiłem o tym
> żeby robił odpowienie testy i zestawienia tego co chodzi, a co nie chodzi.

Coś zacząłem - ale braki czasowe. niestety.

> Tu jest pełna współpraca i to ze strony takich osób jak on i z takim
> własnie podejściem oczekuję sygnałów. Pisanie w takim stylu jak to
> zacząłeś nie ma sensu .. wogóle.
> Chcesz zniany ? to zacznij o tym rozmawiać. Pokaż co trzeba zrobić ..
> wprowaź resztę osób w temat. Co jest niegotowe, co wymaga dokończenia ..
> itd.

Więc może ja zacznę - wymaga to wykończenia. KDE3 po prostu chodzi. Cały
czas na tym pracuję i dla sceptyków... to jest IMHO _szybsze_ od KDE2.

Prośba do wszystkich zainteresowanych o testowanie. Podam jeszcze raz
adres (są tam też indeksy poldkowe):

ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/

Proszę się tego nie bać. Jedną usterkę jeszcze widzę, ale to nic wielkiego
:) BTW Wlasnie dorzucilem kolejne brakujace aplikacje KDE3 :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...