KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Pon, 22 Lip 2002, 22:12:29 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Hej
>
> Wczoraj minęło OSIEM MIESIĘCY od kiedy zupgradowałem nasz kdelibs.spec
> do wersji 2.2.2. Dzisiaj przekonałem się że Blues przygotował
> *działający* zestaw z qt2, qt-3 i KDE-3.
>
> Teraz, grubo ponad TRZY MIESIĄCE od wydania KDE-3.0 chcemy wypuszczać
> dystrybucję z KDE-2. Pomimo tego, że MAMY DZIAŁAJĄCE KDE-3.

Widze że są pewne kłopoty ..
Arek na ircu gada o gcc 3. Ty o KDE 3.
Obydwoje coś wiecie. Coś robicie. Ani jeden pary z ust nie puści i myśli
że dla reszty wszystko jest zupełnie oczywiste :>

Może w takim razie zaczniemy wogóle romawiać ?

Co do KDE3 to rozmawiałem z tym jak na razie tylko z blusem. Mówiłem o tym
żeby robił odpowienie testy i zestawienia tego co chodzi, a co nie chodzi.
Tu jest pełna współpraca i to ze strony takich osób jak on i z takim
własnie podejściem oczekuję sygnałów. Pisanie w takim stylu jak to
zacząłeś nie ma sensu .. wogóle.

Chcesz zniany ? to zacznij o tym rozmawiać. Pokaż co trzeba zrobić ..
wprowaź resztę osób w temat. Co jest niegotowe, co wymaga dokończenia ..
itd.