KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Pon, 22 Lip 2002, 22:42:27 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Blues wrote:
[..]

> Ja myślę, że problem lokalizacji nagłówków i konfliktu można rozwiązać
> także - po prostu przerzucić je do katalogu qt2 zamiast qt. Aplikacje,
> które nie powinny być wyrzucone, a nie ma ich na qt-3 można
> przebudować/poprawić w ten sposób.

IMHO możnaby spróbiować relatywnie szybko wpuscić KDE 3 o ile skupić by
sie wyłącznie na QT3/KDE3.
Proponowałbym jeżlei już dokłądnie do czegoś takewigo sie ograniczyć, a
zajać się aplikacjami QT2 dopoero potem. Moze zreszta po takim pzrejściu
nie będzie juz chtnych żeby zajmować sie tą zaszłoscią i to by
niewątpliwie rozwiązało i skróciło całość.

Potrzebna jest u li tylko podpowiedź c do takich propozycji kilku osób
które już KDE3 używają. Mówiąc inaczej: czy dla tych osób obecnie i w
najbliższym czasie wogóel aplikacje QT2 są jeszcze im potrzebne ? albo na
ile ich brak (mowa o tych nie sportowanych do QT3) jest dkuczliwy.

[..]

> patrz wyżej - IMHO można mieć 2 zestawy nagłówków.

Wymagać bezie to tylko odatkowego kombinowania. Pytnie jest takie: na ile
jeszcze opłaca się w to bawić ?

> [...]
> równolegle na pewno nie będziemy dostarczać, bo to szaleństwo IMHO trochę.
> I tu będzie najwięcej "strat". Nie wiem jeszcze dokładnie ile. Niewiele
> rzeczy próbowałem, ale ok połowa wstępnie mi wyszła...
>
> Trzeba po prostu sprawdzić: co się buduje z KDE3/qt3, co ma wersje
> KDE3/qt3, co się nie buduje. W przypadku ostatniej kategorii mogą
> wychodzić bardzo poważne aplikacje.
> Co do aplikacji czysto-qt - zestawienie pełne wysyłałem już. Jakby co mogę
> jeszcze podesłać raz.

> Tylko, że to jest poważne zawirowanie na samym finiszu... Wiesz dobrze ile

Paweł .. to ma być dla nas przedewszystkim. Nasza potrzeba tu decyduje. W
tym decyduje o tym czy coś puszczać/wstrzymywać czy nie :)