KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 22 Lip 2002, 23:01:02 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
> IMHO możnaby spróbiować relatywnie szybko wpuscić KDE 3 o ile skupić by
> sie wyłącznie na QT3/KDE3.
> Proponowałbym jeżlei już dokłądnie do czegoś takewigo sie ograniczyć, a
> zajać się aplikacjami QT2 dopoero potem. Moze zreszta po takim pzrejściu
> nie będzie juz chtnych żeby zajmować sie tą zaszłoscią i to by
> niewątpliwie rozwiązało i skróciło całość.

Jasne, że w pierwszej kolejności należy patrzyć czy aplikacje mają porty
na qt3/KDE3. A co jeżeli nie mają, a aplikacja jest użyteczna. Bardzo.
Podałem już w poprzednim przykładzie qcad, którego używam stale.

> Potrzebna jest u li tylko podpowiedź c do takich propozycji kilku osób
> które już KDE3 używają. Mówiąc inaczej: czy dla tych osób obecnie i w
> najbliższym czasie wogóel aplikacje QT2 są jeszcze im potrzebne ? albo na
> ile ich brak (mowa o tych nie sportowanych do QT3) jest dkuczliwy.

BARDZO!

> [..]
> Wymagać bezie to tylko odatkowego kombinowania. Pytnie jest takie: na ile
> jeszcze opłaca się w to bawić ?

Bardzo się opłaca.
Ja się zastawnawiałem jak jeszcze kdelibs2-devel zrobić, ale to dopiero
byłaby rzeźba :)))

W ten sposób można zrobić przejścia tego typu praktycznie bezboleśnie :)

No... w sumie, ....., racja. ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...